טיפולי חניכיים – פריודנטיה - ד"ר מורה השתלות שיניים ביום אחד

טיפולי חניכיים – פריודנטיה

טיפולי חניכיים מתקדמים – פריודונטיה

בעיות חניכיים נגרמות לרוב בשל חיידקים הקיימים זמן ממושך על השיניים – פלאק. ישנם גורמים נוספים כגון: אבנית, חיידקים ושרידי מזון המצטברים סביב השיניים והחניכיים. דלקות חניכיים מלוות לרוב בנפיחות בחניכיים, ריח רע מהפה, דימום מהחניכיים ובקיצור חוסר נוחות מוחלט בחלל הפה.

רוב האנשים סובלים מדלקת חניכיים כזו שלא סתם כואבת, אלא גם משבשת את חיי היום יום. דלקת חניכיים עלולה לגרום לסיבוכים ואפילו להשפיע על הבריאות.

דלקת חניכיים (ג'ינג'יביטיס) הינה מחלה נפוצה. הנתונים מצביעים על העובדה כי 95% מהאנשים סובלים מדלקת חניכיים. כפי שציינו, ישנן מספר סיבות להיווצרות הדלקת, אך הבעיה היא דווקא בשמירה על היגיינת הפה שגורמת למחלה להיות כל כך נפוצה.

לדלקת החניכיים ישנן סכנות רבות. דלקת חניכיים שאינה מטופלת, עלולה להידרדר לפריודונטיטיס – אובדן עצם סביב השן ולנסיגת חניכיים. ככל שגילוי המחלה יהיה מוקדם יותר, כך הטיפול יהיה קל ויעיל יותר.

מניעה וטיפול

כל אחד ואחת מכם יכולים לפעול מידית כדי לטפל במחלת חניכיים ולמנוע מחלה שעשויה להתפתח. מניקוי שיניים בצורה נכונה, שטיפות פה על פי המלצה, הפסקת עישון למי שעדיין לא הפסיק ועד ביקור שגרתי תקופתי אצל הרופא כדי לקבל פרספקטיבה מקצועית על המצב הבריאותי של הפה שלכם. כל דרך טיפולית לשימור ומניעה בהמלצת רופא שיניים ושיננית יכולים להקל על הטיפול ולסייע במניעת דלקות חוזרות שיכולות להוביל לבעיות חמורות יותר בעתיד.

יש לכם כאבי חניכיים? דימומים? נפיחות בפה? אצלנו, ב 'מ.מ מרפאת שיניים', תוכלו לקבל את הטיפול המקצועי והמתקדם ביותר מצוות רופאי שיניים מוביל בתחומו.

התקשרו עכשיו לקביעת תור. נשמח לסייע בכל בעיה ולרפא את הכאב.

ניתן לשלוח אלינו הודעה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

רוצה שיניים לבנות, יפות וחזקות?​

להזמנת פגישת ייעוץ ללא התחייבות