מתי עלינו לעשות שתלים בשיניים? - ד"ר מורה השתלות שיניים ביום אחד

מתי עלינו לעשות שתלים בשיניים?

מתי עלינו לעשות שתלים בשיניים

רובינו בשלב כזה או אחר נתחיל לאבד שיניים. מה עלינו לעשות לגבי המצב הזה ובאיזה שלב?

איבוד שיניים זו בעיה נפוצה שכולנו נאלץ להתמודד איתה במהלך חיינו. בין אם מדובר בריקבון, מחלת חניכיים חמורה, טיפול שורש נכשל או נזק שנגרם בטעות, אובדן שן או שיניים רבות יכול להשפיע בצורה משמעותית על המראה של שאר השיניים הלבנות והנוצצות שלכם, במידה והמצב לא יטופל בזמן הנכון.

שיניים הנמצאות סמוך למקום בו השן אבדה, לעתים יכולות להגיע למצב של חוסר יציבות. בנוסף, שיניים בלסת המקבילה, לעתים קרובות, יחלו "לגדול" עוד למעלה או למטה, בחיפוש אחר בת זוג חדשה שתחליף את השן שאבדה. במידה והשיניים אינן מוצאות שן חדשה, לעיתים נתקלות ברקמת החניכיים, אשר נמצאת באזור של השן שאבדה. אזור זה עשוי לשמש כ "פונדקאי" – מצב שיכול להוביל לאי נוחות מתמדת או לשמש כנקודת כאב.

ברגע שנפח עצם הלסת הולך לאיבוד, קשה להחזיר את המצב לקדמותו. גם אם משתמשים בטכניקות המתוחכמות ביותר ובחומרים הכי איכותיים, לא פשוט לשכפל את מבנה רקמת העצם והחניכיים שאבדו. כמו תמיד, מניעה היא הפתרון הטוב ביותר. אך כפי שצוין קודם לכן, בשלב מסוים במהלך חיינו זה בלתי נמנע.

אז מה אפשר לעשות?

פשוט מאוד: להחליף אותם! אבל עם מה?

גשר קבוע? תותבת נשלפות? שתלים דנטליים? מהו הפתרון הטוב ביותר?

בעידן הנוכחי, רוב אנשי המקצוע יסכימו כי החלפת שן או שיניים, אשר יש חשש גדול שתאבדו, זו הדרך הנכונה. השתלות שיניים משמשות כשורש מלאכותי לשיניים בעצם הלסת. שורש זה מסוגל להוות תמיכה לשן או מספר שיניים. השתלים קבועים, יעילים מאוד ואינם ניתנים להסרה.

איך אפשר לדעת אם ומתי אנחנו הולכים לאבד את השיניים?

» במקרים בהם נוצר ריקבון בלתי הפיך לשיניים.

» במידה ומשהו בשורש השן השתבש. בדרך כלל סימן האזהרה הראשון הוא כאב חוזר ומתמשך באזור.

» כשיש לכם כאב שן כרוני ללא סיבה.

» נפיחות חוזרת ברקמת החניכיים.

אם יש לכם את הסימפטומים האלו, סביר להניח שאתם צריכים להגיע לבדיקה אצל רופא.

לא משנה מאיזו סיבה אתם צריכים שתלים, ככל שתעשו זאת מוקדם יותר, כך סיכויי ההצלחה יהיו גבוהים יותר. בנוסף, התקנת שתלי שיניים בזמן מדויק ובמקצועיות, יכולים להקטין את הסיכון לאבד שיניים הנמצאות בשכנות לשן אותה החליף השתל.

ניתן לשלוח אלינו הודעה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

רוצה שיניים לבנות, יפות וחזקות?​

להזמנת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

רוצה שיניים יפות וחזקות?​

להזמנת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן