הדרך הטובה ביותר לשפר את היגיינת הפה שלכם - ד"ר מורה השתלות שיניים ביום אחד

הדרך הטובה ביותר לשפר את היגיינת הפה שלכם

הדרך הטובה ביותר לשפר את היגיינת הפה שלכם

בריאות הפה חשובה מאוד לאורך חיים איכותי. למרות זאת, לעיתים קרובות אנו נוטים להתעלם מעובדה זו ומזניחים את הטיפול היום יומי; שוכחים לצחצח שיניים, לא משתמשים בחוט דנטלי, לא מגיעים לביקורת שגרתית אצל הרופא וכ"ו.

אם אתם נמנעים מללכת לרופא שיניים, יכול להיות שאינכם מטפלים בבעיה קלה, אשר בקלות יכולה להחמיר ולהפוך להרסנית יותר – גם לארנק שלכם וגם לשיניים שלכם.

האם אתם יודעים ששמירה על חומציות בפה יכולה לשפר באופן דרמטי את היגיינת הפה שלכם? ישנם מאכלים מסוימים שאתם יכולים להימנע מהם כדי לשמור על חומציות נכונה בגוף שלכם. מוזמנים לבדוק עם הרופא שלכם מהם המאכלים שאתם יכולים להימנע מלאכול אותם כדי לשמור על רמת חומציות נכונה.

איך בריאות הפה ובריאות הגוף משפיעות אחת על השנייה?

על פי רוב, נראה כי לאדם שאינו שומר על הכושר הפיזי שלו, ישנם הרגלי אכילה פחות טובים. לכן רוב הסיכויים שהיגיינת הפה שלו תיפגע יותר מאשר אדם אחר, אשר שומר באופן קבוע על כושר. סימנים כמו ריח מהפה, עששת, דלקת חניכיים ועוד, מעידים גם על בריאות הגוף. אכילת ממתקים ואוכל מזיק, יכולה לגרום לבעיות שיניים ומחלות חניכיים.

השלב הראשון והחשוב ביותר בשמירה על היגיינת השיניים הוא הוא שמירה על רמת חומציות בגוף של 7 PH ומעלה. זאת ניתן להשיג על ידי תזונה נכונה. דרך נוספת לשמירה על היגיינת הפה היא פשוט לשתות הרבה מים, כדי למנוע התייבשות.

ניתן לבדוק מהי רמת ה PH בפה באמצעות בדיקת רוק או בדיקת שתן. בדרך כלל יש להעלות את רמת ה PH בגוף, על מנת שייווצר אפקט חיובי על בריאות הפה שלנו. על מנת שנוכל להעלות את רמת ה PH בגופינו, אפשר לאכול יותר ירקות ירוקים ולשתות פחות משקאות מוגזים. במידה ואתם יודעים שרמת ה PH שלכם היא בריאה ונכונה, תנו לעצמכם תפיחה על השכם – עשיתם משהו נכון! אם אינכם בטוחים לגבי התהליך, שאלו את רופא השיניים שלכם מהן השיטות הטובות והקלות ביותר שהוא ממליץ לכם להגיע לרמת PH תקינה.

חשוב לזכור – רמת חומציות נכונה תקדם את בריאות הפה וגם את בריאות הגוף שלכם.

יש לכם שאלות נוספות על היגיינת הפה? צרו עמנו קשר.

צוות הרופאים של 'מורה מרפאת שיניים' ישמח לסייע לכם. התקשרו עוד היום לקביעת תור.

ניתן לשלוח אלינו הודעה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

רוצה שיניים לבנות, יפות וחזקות?​

להזמנת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

רוצה שיניים יפות וחזקות?​

להזמנת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

דילוג לתוכן